Silesia Beer Fest | 2015

23:10:00



Silesia Beer Fest 2015
[pl]


   Odkąd dotarła do mnie informacja o lokalizacji SBF miałem obawy i chyba nie tylko ja… Jednak po precyzyjnych wskazówkach, które znalazłem na stronie festiwalu moje obawy znikły. W dobie Internetu, GPS i aplikacji nie ma problemów z dojazdem gdziekolwiek, pomyślałem. Po dojechaniu do Kato zaskoczył mnie brak internetu w moim telefonie, ale co tam, nie z takimi problemami się radziło - challenge accepted!. Postanowiłem, że przespaceruję się z dworca autobusowego na miejsce festiwalu ale oczywiście pochrzaniłem drogę… Przez moją męską dumę zapomniałem języka w gębie, po co pytać o drogę? Przecież wiedziałem jak tam dotrzeć… Zaliczyłem sobie półtoragodzinny spacer…. Brawo JA.


Fabryka Porcelany Giesche
Miejsce

   O ile lokalizacja Fabryki Porcelany nie jest zbyt atrakcyjna, oddalona od centrum, w strefie przemysłowej, to same zabudowania robią wrażenie. Piękna, industrialna architektura. Klimatyczne miejsce świetnie rokujące na przyszłość.




Program/Piwo/Jedzenie


   Trzy dni festiwalu, liczne prelekcje dla laików, geeków, czy piwowarów, chyba nikt z odwiedzających nie mógł być niezadowolony. Sam brałem udział w wykładzie Tomka Syguła z BrowaruLeśniczówka, świetny wykład i panel degustacyjny. Na samym festiwalu spędziłem tylko niedzielę, więc zbyt wielu piw nie spróbowałem. Skupiłem się na stoisku BrowaruHajer, z którego piłem piwo Maras (chętnie do niego wrócę), stoisku festiwalowym oraz najładniejszym stoisku festiwalu- stoisku Brokreacji. Dziewczyny przebrane za postacie z etykiet( the Teacher i the Lumberjack) oraz Mateusz za barem robili robotę, świetna promocja, świetne piwa! Poza przeglądem piw z polskich browarów, można było zaopatrzyć się w ciekawe piwa zagraniczne. Oferta gastronomiczna, zadowalająca i zróżnicowana.

Organizacja/Podsumowanie


Browar Brokreacja, Ms Lumberjack & Ms Teacher
   Świetna promocja festiwalu w sieci oraz na antenie. Bardzo mi się podobała oprawa graficzna festiwalu, prosto, nowocześnie, modnie. Zaskakująca była informacja o wyprzedaniu wszystkich szkieł festiwalowych już na starcie festiwalu. Stan oraz liczba toalet przy kolejnej edycji musi się poprawić. Gratuluję Organizatorom, udało się im stworzyć  klimatyczną imprezę z pozytywną energią. Czekam na kolejną edycję, na którą z przyjemnością się pojawię, a jeśli odbędzie się w tym samym miejscu to trafię tam z zamkniętymi oczami.

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Instagram

Subscribe